Thursday, February 26, 2009

...all hail the king !

Kesh is king ! Or is it Singh is king ?

Whooaa ....wait a minute ! Here we go again ! Karpal Singh says "Singh is king" but my personal take in these global financial down-turning times would be "cash" is king, and the juicest choice in this new development of an already chaotic twist of events in the local political scene goes to Keshvinder Singh (right), ADUN of Malim Nawar, who will make a Statutory Declaration stating he has absolute proof of being offered a mind-boggling RM20 million to go "independent" ! Can you believe this ?

Kesh goes on to even claim he would name the Chinese newspaper journalist who made the offer ! But who is this " journo" and who he represent would be an important point to note. But the denials and threats of "hearsay" accusations are flooding in from all quarters already !

Time is running out for some and for some others it is, in sheer and utter desperation ! I'm waiting with bated breath to see who gets "crucified" and who gets "crowned" !

Life never got this exiciting since I had my first "go" at sex.......and that's a bloody long time ago !
In the meantime "cash" is still king !
Sheeesh !

6 comments:

Anonymous said...

hey, adun2, dun u own the digital sound recorders !? cant your hp record the conversation ?
najis said :" CHARGE the false repots buggers!"
AWAS, u akan dicharged jika NO solid proof = tink twice coz macc belongs to them lah !!

Anonymous said...

Seems like those Umnoputra scumbags is really pist off with Karpal now... ha ha ha.

They are so angry till they don't mind posting such a bloody racist and seditious article, as taken below from www.kpmu.net


Bengali celaka.

February 26, 2009 by admin
Bengali tuncit ini bertambah angkuh dan tidak langsung menghormati kita, tak sedar bahawa dirinya kini boleh kita ketegorikan sebagai OKU. Wakil Parlimen OKU dan bila -bila masa saja kita akan mengadakan pilihanraya kecil di parlimen beliau.

Semalam saya menonton TV dan melihat bagaimana bengali ini memanggil Pemuda UMNO sebagai celaka. Ini Pemuda UMNO celaka punya pemuda kata beliau. Kuarang ajar betul bengali ini apabila menuduh Pemuda UMNO yang menghantar peluru kepada beliau. Peluru itu sebenarnya adalah lakonan cerita hindi beliau sendiri. Peluru berkenaan mungkin dihantar oleh kaum kerabat beliau sendiri atas arahan beliau, PKR pakatan penyamun (pinjam kata-kata Datuk Seri Adnan Yaakub, Menteri Besar Pahang ).

Jika bengali ini kata Pemuda UMNO yang menghantar peluru berkenaan, kenapa bengali ini tidak membuat lapaoran polis dan manyatakan bahawa peluru itu dihantar kepadanya oleh Pemuda UMNO Malaysia. Bangunlah Pemuda UMNO, bangkitlah Pemimpin Pemuda UMNO, kita dihina dan bukan sekali kita dihina. Bengali ini tidak takut dengan sesiapa, beliau bertambah kurang ajar, beliau patut diajar Jika beliau tidak diajar, beliau akan menjadi lebih kurang ajar. Beliau juga kurang ajar kepada raja kita. Kurang ajar kepada Raja kita samalah seperti kurang ajar kepada kita.

Anwar Ibrahim, Nik Aziz, Hj Hadi tidak perlu kita pedulikan. PAS atau Keadilan, biarkan mereka lemas. Mereka turut bersubahat membenarkan bengali menghina kita. Mereka bertepuk tangan tengok bengali ini hina Raja kita. Buat sebanyk laporan lagi kepada pihak berkuasa. Cari jalan bagaimana untuk mangajar bengali ini. Benagli yang marah apabila dipanggil bengali, itulah sebab bengali ini tidak berserban.

Adakah kita merindui Allahyarham Kia Arshad, kalau Allahyarham ini masih ada, tentu bengali ini tidak kurang ajar macam sekarang, tentu dia takut Kia Arshad akan menolak bengali ini dengan kerusi-kerusi roda nya kedalam sungai. Kenapa tidak ada lagi orang macam Kia Arshad ini.

Orang Pas kita jagan ceritalah, mereka ini lebih rela bersaudara dengan bengali ini walaupun benglai ini menolak Islam, tapi orang Pas yang sama-sama berjemaah dengan kita di masjid lebih rela menolak kita dari bengali ini. Mereka lebih rela bersaudara dengan bengali ini yang pernah berkata dari dulu hingga sekarang mencabar Pas agar melangkah mayatnya sebelum menubuhkan negara Islam dari bersaudara dengan kita yang menyembah Allah SWT. Ini semua adalah kerana mahukann kuasa. Nik Aziz lebih rela bergabung dengan DAP dari bergabung dengan UMNO kerana ahli UMNO adalah orang Islam. Nik Aziz takut Islam kita lebih dari Islam beliau. Beliau mahu berlumba -lumba menjadi lebih Islam di dunia ini. Jika dengan DAP jelas mereka lebih Islam dari DAP, (memanglah sebab DAP adalah majorti bukan Islam).

Kita tunggu apa reaksi pemimpin Pemuda mengenai sumpahan Karpal Singh ini.

Anonymous said...

Referring to my earlier post, this is the comment made by one "samseng Umno" in that article :

Sial punya anjing bangali!!!!!!!! bodoh punyar bangali!!!!!!!!!!!!!!!!!! UMNO segala2nya untuk melayu!!!!!!! melayu raja dalam malaysia!!!!!!!!!!!!! parti lain bodoh!!!!!!!!!! orang melayu sokong adalah PR melayu murtad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaum lain semua pendatang haram!!!!!!!!!!!! hidup UMNO!!!!!!!! go go UMNO!!!!!!!!!!!!! go go Khairy!!!!!!!!!!!! Khairy the next PM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Khairy will fuck up melayu murtad dan kaum anjing yang lain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! go go UMNO!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

lol kari for next pm???

go suck peegdick!

Anonymous said...

aiyoo ! they dun even know the bezaan
between 'KAMI' & ' kita' ! shame on mereka !!

Anonymous said...

hey ! 'hang tuah' is NOT a malay lah!
so the land belongs to a non-malay lah ...hahaha !